3a totalt i klass standard i BMW Cup.

Så var denna säsong över. Sista helgen var precis som en final brukar vara, fylld av hårda fighter och spänning. Första racet fick rödflaggas pga av krasch och startades om. Och när starten gick för andra gången låg jag etta, tyvärr hade en bil läckt precis vid inbromsningen på den snabbaste delen av banan innan mjölbykurvan, vilket resulterade i en våldsam snurrning i 150km/h ut på gräset och mot skogen. Men när bilen till slut stannade var det full jakt igen. Jag lyckades komma ifatt 4st i min klass och även köra om tre av dem och slutade på en femteplats i delt 11. Deltävling 12 var ganska odramatisk och jag slutade 5a även i delt 12. Men detta räckte för att säkra 3dje plats.
Film från racen.




Kommentarer
Postat av: Å

Bra filmat och bra ljud. Den där 76 som låter som en Volvo 740...?

2009-10-11 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0