Göteborg City Race

Nu är vi hemkomna från Göteborg, Jag, Fia och Kevin har varit och hjälpt till som funktionärer under Sveriges största motorarrangemang GCR. Själv har jag varit ansvarig för all bärgning på banan. Så tillsammans med bla annat min bror som är säkerhetschef har från tävlingsledningstornet styrt tävlingarna. Fia och Kevin höll i kameran:).


Tävlingsledningen med Max som chef (ryggen åt kameran).
Det är vid tillfällen som detta då man är stolt över att vara storebror.

P o P vänner från jkpg på besök.

Patrik o Johan vid sin hjullastare.

Carrera Cup.

Vi använder oss av hjulastare för bärgning.

Fia med Kevin på ryggen.

Ostindiefararen skjuter salut.

Målgång.



Kommentarer
Postat av: S-O

Jag är stolt över er båda

2009-06-08 @ 18:59:46
Postat av: Johanna

Träffa Fia med Kevin i veckan. Hjälp va lik han är dig!!!

2009-06-12 @ 17:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0