Rapport från garaget

Nu börjar man se slutet på mekandet. Förra fredagen körde jag iväg min gamla motor till Halmstad. Jag har bytt alla rör och slangar i bakvagnen, skickat iväg diffen till 02-depån i skåne för byte av drevsats och öka diffen till 40% istället för 25%.
Så nu är det lite finlir kvar, montera en catchtank till vevhusventilationen. Sätta en elfäkt bakom kylen, på min nya motor har jag ingen fläkt. Montera en catchtank för bensinen, i långa högerkurvor dippar motorn pga bränslet försvinner. om jag sätter en cathtank med pump innan motorn som hela tiden fylls på kommer jag inte ha det problemet! Jag har också varit hos Mercus och fixat teamkläder.

Kommentarer
Postat av: Björn

Då måste man väl uppdatera till M-08. Jag menar, man kan väl inte gå runt i förra årets kläder!

2008-01-15 @ 15:50:47
URL: http://jakeofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0