Resume BMW-cup 2007

Den 4 maj rullade jag och Fia in  på Mantorps parks depå, då visste jag inte ritkigt vad vi hade gett oss in på.
Men den 5 maj gick första start och jag tog mig imål även det andra racet kom jag imål, lyckades faktiskt köra om några bilar.

image95
De andra resultaten finns på http://www.bmwsc.com/bmwcup/index_pages/resultat_index.html .
Tänker inte tråka ut er med en massa tabeller:). Det får bli bildvisning istället.

image97
Mantorp Park 5 Maj Taktiksnack med Erkki på Mantorp.

image98
Gelleråsen 9 Juni Årets varmaste dag, och jag sitter i en bil med underställ och overall på Gelleråsen. David peppar mig innan start.

image99
Ring Knutstorp 4-5 Augusti Kom till Knutstorp med ett nybyggt chassi, men jag var lite väl het och åkte av i första racet.
Det var en ny upplevelse att åka av, man hinner tänka väldigt mycket innan det smäller.

image100
Kinnekulle Ring 15 September blev ingen succe. Efter 3 varv på träningen fick jag gå in i depån med en trasig huvudcylinder till kopplingen. Max gjorde ett kanonjobb och jag kom till start till andra racet.

image101
Ring Knutstorp 20 Oktober Finalen på Knutstorp: Årets roligaste tävling.
Om ni inte har sett filmen kolla in slutet på andra heatet i denna film http://fleshwounds.diinoweb.com/files/ .
Jag slutade 5 totalt i standardklassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0